Nejčastější dotazy - FAQ
Vaše nejčastější dotazy naleznete zde. Pokud tu ten váš není, neváhejte nám napsat, rádi poradíme. Formulář pro rychlý dotaz najdete hned dole na stránce.
1) Jsou to opravdu pravé perly?
Ano, jsou! V našem e-shopu najdete perly sladkovodní, kultivované. Ke každému perlovému šperku dostanete náš certifikát pravosti, kde Váš šperk bude detailně popsán.
2) Prodáváte i velkoobchodně?
Jistě. Stačí se u nás v e-shopu registrovat, zaškrtnout políčko velkoobchod, vyplnit všechny potřebné údaje a během několik hodin vám velkoobchodní přístup schválíme. A ihned pak uvidíte své velkoobchodní ceny.
3) Jak vyberu správnou velikost náramku?
Jednoduše. Pokud vybíráte náramek na karabinku, tak většina náramků má prodloužení, takže ho můžete zapnout, ve kterém místě chcete. Pokud vybíráte náramek na gumičce, stačí změřit zápěstí "napevno" a pak vybrat délku, kterou jste naměřili. A my už si s tím poradíme - náramek na gumičce bude mít dostatečnou volnost, aby skvěle padl.
4) A co když vyberu špatnou velikost náramku?
Pokud by se to stalo, nic se neděje. Náramek nám zašlete zpátky a my Vám velikost upravíme přesně tak, jak budete chtít.
5) Děláte šperky na míru?
Ano. Pokud byste si z naší nabídky nevybrali, kontaktujte nás nebo nám rovnou pošlete návrh Vašeho šperku. Bude nám potěšením vyrobit šperk podle Vašich představ.
6) Je potřeba se o šperky starat?
Ano, jako se staráte o ty, které máte rádi, stejně tak pečujte o svůj šperk. I my chceme, aby se Váš jedinečný šperk třpytil a vypadal jako nový. Proto je důležité dodržovat těchto několik zásad - nenosit šperky do vody; sundávat je při sportovních aktivitách, těžké práci nebo práci na zahradě (kde by například hrozilo přetržení); šperky chemicky nečistěte - stačí otírat hadříkem na šperky; šperky skladujte odděleně ve Vaší šperkovnici, aby se mezi sebou neodřely nebo nezamotaly.
7) Jaká je dodací doba?
Šperky, které jsou skladem balíme v den nebo den po objednávce, tedy šperk u Vás bude obvykle pozítří od objednávky. Ale platí, že pokud na dodání šperku spěcháte, klidně nám to napište do objednávky.
8) Máte dopravu zdarma?
Samozřejmě. Doprava zdarma je pro objednávky nad 1499 Kč - a opravdu nic dalšího neplatíte, zdarma je balené i doprava společností, kterou si vyberete - Česká pošta, Zásilkovna, PPL.
9) Můžu si šperky vyzvednout osobně?
Ano, ale pouze v Dobříši a po předchozí domluvě. Jinak samozřejmě doručujeme po celém Česku.
10) Mohu šperk bez udání důvodu vrátit?
Ano, do 14 dnů můžete šperk zaslat zpět k nám a my Vám vrátíme celou částku, kterou jste zaplatili. A pokud budete chtít šperk jen vyměnit třeba proto, že jste se netrefili do vkusu obdarovaného - tak na to máte dokonce 30 dnů.
11) Z jakých materiálu jsou šperky vyrobeny?
Naše šperky jsou vyrobeny jen z chirurgické ocele nebo stříbra o ryzosti 925/1000. Bižuterní kovy u nás nenajdete.
12) Jste registrovaní na Puncovním úřadě?
Samozřejmě, máme dokonce i svou výrobní značku.
13) Mohu dostat nějakou slevu na objednávku?
Ano, pokud se v našem e-shopu zaregistrujete, získáte automaticky slevu 5 % na všechny Vaše objednávky. Celý postup jsme popsali zde: Jak se zaregistrovat v Perlomanii.
14) A co když budu chtít šperk reklamovat?
To není problém, reklamace řešíme rychle a prozákaznický. Pokud se s Vaším šperkem něco stane, můžete problém vyfotit a kontaktovat nás. Nebo ho pečlivě zabalte, přidejte k němu popis, co se stalo a číslo nebo kopii faktury a zašlete ho na naši fakturační adresu. Jakmile nám šperk dorazí, zjistíme, co se stalo a vyřešíme náhradu - buď nový šperk nebo peníze zpět na Váš účet;). Postup reklamace najdete zde.
15) Co když se mi gumička na náramku vytahá?
Tak nám ho pošlete a my Vám náramek zdarma převlékneme na novou gumičku.
16) Ještě si nejsem jistý nákupem, přesvědčíte mě?
Ale to je jisté! Na stránce O nás se o Perlomanii dozvíte ty nejdůležitější informace.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.